• SŠ vzdělání
• práce na PC nutná
• znalost cizího jazyka vítán (není podmínkou)
Výhodou:
• zkušenost v administrativě a alespoň částečná znalost účetnictví
Vhodné i pro bývalou účetní apod.
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je menší firma z Liberce.
Náplň práce:
• správa kancelářských dokumentů, pošty, faktur, …
• tvorba a registrace faktur, objednávek a běžné korespondence
• práce v malém kolektivu v pěkném prostředí
• možná i zkrácená pracovní doba
• po úspěšném zapracování dobré mzdové podmínky
Místo práce: Liberec
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu:
zaslat email
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.