Zpět na nabídky práce Liberec

Nabídka práce SPECIALISTA/KA online v Oddělení Administrativní centrum Liberec Sekce řízení pobočkové sítě generálního ředitelství Úřadu práce ČR Praha, se služebním působištěm v Liberci, ID 11003151, 11011513, 11107421, 11111503, 11104857, 11111504, 11109580

Ke dni 13.10.2025 nabízí Úřad práce České republiky (72496991, Liberec) volné pracovní místo na pozici SPECIALISTA/KA online v Oddělení Administrativní centrum Liberec Sekce řízení pobočkové sítě generálního ředitelství Úřadu práce ČR Praha, se služebním působištěm v Liberci, ID 11003151, 11011513, 11107421, 11111503, 11104857, 11111504, 11109580 v obci Liberec (okres Liberec).
Nabídnutá (minimální) mzda za (pružná pracovní doba) je 29 120 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 13. 10. 2025 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
SPECIALISTA/KA online v Oddělení Administrativní centrum Liberec Sekce řízení pobočkové sítě generálního ředitelství Úřadu práce ČR Praha, se služebním působištěm v Liberci, ID 11003151, 11011513, 11107421, 11111503, 11104857, 11111504, 11109580
Místo práce:
Liberec (Liberec)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
15.12.2025
Mzda:
29 120 až 33 220 Kč
Text nabídky:
Do výběrového řízení se přihlašujte přes stránky "Úřadu práce ČR - Kariéra na ÚP ČR", kde naleznete podrobný popis daného místa a povinné přílohy: https://www.uradprace.cz/specialista-online-se-sluzebnim-pusobistem-v-liberci-27-10-2025 Hlavní popis činností: - Zajištění agendy spojené se zpracováním žádostí klientů v oblasti nepojistných sociálních dávek a zaměstnanosti. - Vykonávání úkonů orgánu prvního stupně ve správním řízení. - Vyřizování věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů. - Posuzování podkladů pro správní řízení a provádění důkazů potřebných ke zjištění stavu věci. - Komplexní zpracování žádosti včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. - Kontrola věcné a formální úplnosti podkladů. - Zajišťování telefonické komunikace s klienty v rámci výkonu agendy. - Spolupráce se správními úřady, územními samosprávnými celky, orgány sociálního zabezpečení, orgány pomoci v hmotné nouzi, orgány státní zdravotní správy, zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními, zařízeními sociálních služeb, církvemi, občanskými sdruženími a dalšími subjekty podle zvláštních právních předpisů. Obor služby: "Zaměstnanost" a "Nepojistné sociální dávkové systémy" Plat: od 23 110 Kč do 33 220 Kč Nabízené výhody: - pružná služební doba; - 5 týdnů dovolené; - 5 dnů indispozičního volna; - 1 den na vyřízení osobních záležitostí; - příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál; - možnost zvýhodněné karty MultiSport; - možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje - odměny k životním a služebním výročím; - příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně. V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty: - "žádost o jmenování na služební místo" (dále jen "žádost") s uvedením názvu pozice a pracoviště, (žádost není nutné podepisovat pro účast ve výběrovém řízení) - strukturovaný životopis, - kopii dokladu o dosaženém vzdělání. Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 27. října 2025, tj. v této lhůtě - zaslané na e-mailové adresy zaslat email a zaslat email , - doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7, - podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, - podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu zaslat email, nebo - podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení č.j. "vypsat číslo jednací". Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Úřad práce České republiky
Kontaktní osoba:
Bc. D. Albrecht, Mgr. K. Kalhotková,