Zpět na nabídky práce Liberec

Nabídka práce VEDOUCÍ Oddělení Administrativní centrum Liberec Odboru Administrativní centrum Sekce řízení pobočkové sítě generálního ředitelství Úřadu práce ČR v Praze, se služebním působištěm v Liberci, ID 10002875.

Ke dni 13.10.2025 nabízí Úřad práce České republiky (72496991, Liberec) volné pracovní místo na pozici VEDOUCÍ Oddělení Administrativní centrum Liberec Odboru Administrativní centrum Sekce řízení pobočkové sítě generálního ředitelství Úřadu práce ČR v Praze, se služebním působištěm v Liberci, ID 10002875. v obci Liberec (okres Liberec).
Nabídnutá (minimální) mzda za (pružná pracovní doba) je 33 280 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 13. 10. 2025 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
VEDOUCÍ Oddělení Administrativní centrum Liberec Odboru Administrativní centrum Sekce řízení pobočkové sítě generálního ředitelství Úřadu práce ČR v Praze, se služebním působištěm v Liberci, ID 10002875.
Místo práce:
Liberec (Liberec)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
01.12.2025
Mzda:
33 280 až 38 570 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně bakalářské
Text nabídky:
Do výběrového řízení se přihlašujte přes stránky "Úřadu práce ČR - Kariéra na ÚP ČR", kde naleznete podrobný popis daného místa a povinné přílohy: https://www.uradprace.cz/vedouci-oddeleni-administrativni-centrum-liberec-21-10-2025 Hlavní popis činností: - Zajištujete efektivní fungování oddělení a dlouhodobé zvyšování kvality oddělení. - Hodnotíte pracovní výkon zaměstnanců a řešíte personální otázky na oddělení. - Zodpovídáte za motivaci, podporu a rozvoj členů týmu. - Pravidelně hodnotíte pracovní výkon svých podřízených a poskytujete jim zpětnou vazbu. - Pravidelně monitorujete výkonnost oddělení, analyzujete výsledky a hledáte možnosti pro zlepšení. - Pomáháte členům týmu s profesním růstem, identifikuje jejich silné stránky a oblasti pro zlepšení. - Sledujete plnění stanovených cílů a přijímáte opatření pro jejich dosažení. - Přidělujete úkoly členům týmu na základě jejich kompetencí a aktuálních potřeb oddělení. - Zajišťujete dodržování interních směrnic a legislativy. - Komunikujete a spolupracujete s ostatními odděleními a externími partnery. - Identifikujete a implementujete zlepšení procesů. - Zavádíte nástroje pro zvýšení efektivity práce. - Pravidelně informujete svého přímého nadřízeného o výsledcích a pokrocích oddělení, o problémech, rizicích a navrhuje potřebná řešení. - Aktivně spolupracujete na projektech digitalizace a centralizace procesů Úřadu práce. Obor služby: "Zaměstnanost" a "Nepojistné sociální dávkové systémy" Plat: od 26 680 Kč do 38 570 Kč Nabízené výhody: - pružná služební doba; - 5 týdnů dovolené; - 5 dnů indispozičního volna; - 1 den na vyřízení osobních záležitostí; - příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál; - možnost zvýhodněné karty MultiSport; - možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje - odměny k životním a služebním výročím; - příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně. V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty: - "žádost o jmenování na služební místo" (dále jen "žádost") s uvedením názvu pozice a pracoviště, (žádost není nutné podepisovat pro účast ve výběrovém řízení) - strukturovaný životopis, - kopii dokladu o dosaženém vzdělání, - další přílohu požadovanou služebním orgánem - žadatel k přihlášce do výběrového řízení předloží zpracovanou manažerskou SWOT analýzu. Manažerská SWOT analýza bude předložena formou prezentace v max. rozsahu 5 snímků. Vzor prezentace je přílohou výběrového řízení. Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 21. října 2025, tj. v této lhůtě - zaslané na e-mailové adresy zaslat email a zaslat email , - doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7, - podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, - podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu zaslat email, nebo - podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení č.j. "vypsat číslo jednací". Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Úřad práce České republiky
Kontaktní osoba:
Bc. D. Albrecht, Mgr. K. Kalhotková,