Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
PROJEKTOVÝ/Á MANAŽER/KA ODDĚLENÍ ADMINISTRACE PROJEKTŮ
Místo práce:
Liberec (Liberec)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
09.06.2025
Mzda:
33 280
až 38 570 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně bakalářské
Požadované dovednosti:
Práce s PC, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Text nabídky:
Popis prac. pozice: Projektový/á manažer/ka zajišťuje koordinaci projektových aktivit, vedení projektového týmu, spolupracuje na PR projektu; provádí administraci projektu (změny, průběžné a závěrečné zprávy o realizaci a udržitelnosti projektu, komunikace s řídícím orgánem, sledování naplňování monitorovacích indikátorů); zodpovídá za obsahový a časový harmonogram projektu; ve spolupráci s finančním manažerem koordinuje a kontroluje čerpání rozpočtu včetně návrhů jeho změn.
Další požadavky stanovené pro uchazeče: komunikační, organizační a manažerské dovednosti vč. schopností k vedení jednání s dodavateli; řidičský průkaz sk. B; praxe v oblasti přípravy a koordinace projektů.
Uvítáme: zkušenost s přípravou či realizací projektů, případně se zpracováním žádostí (Benefit 7, MS2014+, MS2021+), praxe ve veřejné správě, orientaci v problematice veřejných zakázek, schopnost komunikace v anglickém nebo německém jazyce.
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
Zaměstnanecké výhody:
Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby.
Hlásit se emailem, osobně na adrese Liberecké radnice, číslo dveří 107, 105 nebo telefonicky do 24.6.2025. Výběrové řízení proběhne v červnu-červenci 2025 (termín bude upřesněn).
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.